به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان،با هدف ارتقای دانش و توانمندسازی کاربران، جلسه آموزشی ویدئو کنفرانسی سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) با حضور روسای ادارات درآمد، حقوقی و واگذاری و همچنین کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان مرتبط برگزار شد.
در این جلسه برخط فرآیندها و الزامات اجرایی سامانه، نکات کاربردی و آخرین دستورالعملها تشریح شد.
گفتنی است برگزاری این جلسات گامی موثر در جهت بهبود عملکرد، تسهیل امور اجرایی و افزایش شفافیت در فرآیندهای تدارکات الکترونیکی دولت محسوب میشود.