دستیار تنظیم نمایش
کنتراست +
متن بزرگتر
فاصله متن
توقف انیمیشن
مخفی کردن تصاویر
تغییر قلم
مکان نما
ارتفاع خطوط
بزرگ نمایی
اشباع رنگ
سیاه و سفید
بازنشانی تمام تنظیمات
24 آذر 1404
En | 

 

 

 عنوان پست: سرپرست اداره املاک ، بانک زمین  

 نام و نام خانوادگی : ریحانه حسین دادی   

شماره تماس: 33445323 -054

میزان سابقه: 10 سال

سطح تحصیلات: فوق لیسانس ـ الهیات 

شرح وظایف :

  1. شناسايي اراضي شهري مشمول قانون جهت خريداري و تملك .
  2. شناسايي اراضي ملكي قطعي اداره كل .
  3. استخراج مشخصات املاك و اراضي شناسايي شده .
  4. استعلام وضعيت ثبتي پلاكهاي شناسايي شده و تهيه نقشه هاي آنها .
  5. انجام اقدامات لازم جهت اخذ اسناد مالكيت اراضي و املاك متعلق به دولت و درج اطلاعات آن در بانك زمين و دفاتر مالي.
  6. انجام اقدامات لازم جهت خريد يا تملك اراضي شناسائي شده و اخذ سند مالكيت اراضي مذكور .
  7. انجام اقدامات لازم جهت ثبت اراضي تفكيك شده و رفع نواقص مشخصات املاك .
  8. انجام اقدامات لازم جهت ثبت املاك تملك شده در دفاتر مربوط .
  9. تهيه استعلامات ثبتي مورد نياز و پاسخ به سؤالات و رفع اشكالات ثبتي مربوط به اراضي مورد نظر .
  10. اعلام مشخصات كامل اراضي كه به مالكيت دولت در آمده به حوزه مديريت مسكن و ساختمان.
  11. بررسي و تهيه گزارش لازم پيرامون مشخصات اراضي ثبت شده به نام دولت و ارائه آن به حوزه مديريت ذيربط.
  12. پي گيري صدور سند مالكيت به نام دولت از اداره ثبت اسناد و املاك تا حصول نتيجه .
  13. پي گيري امور مربوط به اراضي مشمول قانون زمين شهري دستگاههاي مشمول.
  14. پيگيري امور صدور احكام كميسيون ماده 12 وابلاغ نظريه كميسيون ديربط به مراجع مربوطه جهت تثبيت مالكيت اراضي دولت .
  15. اجراي برنامه عملياتي براي تهيه زمين مورد نياز در چارچوب برنامه مصوب اداره كل در شهرهاي استان.
  16. افراز ،تجميع، تفكيك وانجام ساير تشريفات ثبتي مورد نياز املاك ملكي.
  17. تشخيص وتعيين قيمت وپيگيري تامين اعتبار وپرداخت بهاي املاك مورد خريداري.
  18. تعامل وهمكاري ومكاتبه با سازمانهاي بازرسي ونظارتي در بخش مربوط به املاك.
  19. طبقه بندي وبايگاني اسناد ومدارك املاك دولتي ومستندات مربوطه.
  20. پاسخ به استعلامات ادارات ذيربط شامل دارايي ،ثبت اسناد واملاك ،شهرداري ها ،دفاتر اسناد رسمي و ...
  21. تجميع وتفكيك اراضي تملكي وتمليكي اداره كل وخريد توافقي .
  22. انجام امور مرتبط با استعلام فرم "ج" و ورود اطلاعات و بروز رساني سيستم اطلاعات.
  23. تشخيص نوعيت زمين با طرح موضوع در كميسيون ماده 12.
  24. تهيه و ايجاد بانك اطلاعات زمين استان.
  25. تهيه آلبومهاي موقعيت املاك واراضي ملكي دولت.
  26. انجام اقدامات لازم نسبت به انعكاس موارد به اداره املاك و بانك زمين جهت تشخيص نوعيت .
  27.  استخراج و تعيين زمينهايي كه نياز به حفاظت دارند .
  28. انتشار آگهي فراخوان به منظور انتخاب موسسه حقوقي ذيربط جهت حفاظت.
  29. انتخاب مؤسسه واجد صلاحيت به منظور عقد قرارداد حفاظت و نگهداري از اراضي و تحويل املاك به طرف قرارداد.
  30. تأمين اعتبار نگهداري از اراضي.
  31. نظارت بر نحوه عملكرد پيمانكار حفاظت و نگهداري از اراضي .
  32. بررسي و تعيين تكليف اراضي غير قابل نگهداري و معرفي آنها به منظور فروش و يا واگذاري .
  33. همكاري و هماهنگي با محاكم قضائي و شوراي حفظ حقوق بيت المال در مورد اراضي تصرف شده و معرفي اراضي مذكور و يا متصرفين به اداره حقوقي ، واگذاري و رفع تصرفات جهت انجام اقدامات لازم .
  34. پيگيري وانجام ساير امور مربوط به حفاظت ونگهداري از اراضي.