دستیار تنظیم نمایش
کنتراست +
متن بزرگتر
فاصله متن
توقف انیمیشن
مخفی کردن تصاویر
تغییر قلم
مکان نما
ارتفاع خطوط
بزرگ نمایی
اشباع رنگ
سیاه و سفید
بازنشانی تمام تنظیمات
24 آذر 1404
En | 


عنوان پست: رئیس اداره پشتیبانی، توسعه منابع انسانی و تحول اداری

نام و نام خانوادگی : محمد حسین مسعودی     

شماره تماس: 33225457 -054

میزان سابقه: 31 سال

سطح تحصیلات: فوق لیسانس ـ حقوق


شرح وظایف:

  1. همكاري با حوزه ستادي در امربررسي و تهيه و تنظيم نمودار سازماني، اهداف، شرح وظائف و تشكيلات تفصيلي با رعايت ضوابط ساختار سازماني ابلاغي از سوي معاونت ذيربط نهاد رياست جمهوري .
  2. ارائه پيشنهادات لازم در خصوص ايجاد يا ادغام و انحلال واحدهاي غيرضرور.
  3.  انجام اقدامات لازم  نسبت به قوانين، آئين نامه‌ها، تصويب نامه ها و مصوبات موضوعه .
  4. اجراي طرح جامع برنامه‌ريزي نيروي انساني ابلاغي از سوي وزارتخانه .
  5. تجزيه و تحليل و طراحي سيستم ها و روشهاي انجام كار و اصلاح روشهاي اختصاصي و مشترك با هماهنگي وزارتخانه در جهت ارتقاء بهره‌وري،كارآيي، رضايت ارباب رجوع، كاهش هزينه ها و حذف مراحل زائد .
  6. اجراي استانداردهاي جا و مكان و نحوه استقرار واحدها .
  7. كنترل فرمهاي اداري، مالي، پشتيباني و اختصاصي و در صورت لزوم اصلاح آنها با هماهنگي مركز نوسازي و تحول اداري وزارت متبوع .
  8. پيگيري استفاده و بكارگيري فنون و روشهاي نوين.
  9. اجرای طرح تكريم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم در نظام اداری کشور .
  10. اجراي برنامه هاي تحول اداري با هماهنگي مركز نوسازي و تحول اداري وزارت متبوع .
  11. اجراي مصوبات و بخشنامه‌هايي كه در راستاي ايجاد تحول سازماني ابلاغ گرديده‌است‌.
  12. اجراي برنامه هاي بهره وري و استفاده بهينه از منابع انساني، مالي، اطلاعاتي و ...
  13.  اجراي برنامه هاي نظام مديريت كيفيت .
  14. بررسي و برآورد نيازهاي آموزشي كاركنان جهت توسعه مهارتهای مشاغل براساس استانداردهاي مربوطه و انعكاس به مركزنوسازي و تحول اداري .
  15. اجراي آزمونهاي تخصصي و استخدامي وارائه گزارشهاي لازم به حوزه ستادي وزارتخانه .
  16. بررسي ، تهيه و پيشنهاد طرح تامين نيازمنديهاي استخدامي در سطح اداره كل بر مبناي پيشنهادات واحدها و در چارچوب بودجه مصوب.
  17. انجام كليه اموركارگزيني اداره كل با رعايت قوانين، مقررات و آئين نامه هاي استخدامي در چارچوب تكاليف واختيارات تفويض شده .
  18. پيش بيني نيازهاي تداركات اداري واحدهاي مختلف و اقدام بمنظور تهيه و تامين آنها در چارچوب اعتبارات مصوب .
  19. ايجاد و بروز رساني بانك اطلاعات وآمار نيروي انساني اداره كل و واحدهاي شهرستاني .
  20. اداره امور انبار و انجام خدمات مربوطه .
  21. اداره امور تلفنخانه اداره كل .
  22. پيش بيني وسايل ايمني و اطفاء حريق و انجام ساير تدابير بمنظور جلوگيري از وقوع حريق و ساير سوانح .
  23. انجام كليه امور رفاهي اداره كل با رعايت قوانين ومقررات .
  24. واگذاري امور خدمات عمومي به بخش خصوصي و نظارت بر حسن اجراي آنها از قبيل آبدارخانه، نظافت، تهويه ، تاسيسات و ... از طريق مناقصه عمومي با شركتهاي طرف قرارداد .
  25. نظارت بر امر نگهداري ساختمانها ، تاسيسات وتجهيزات اداره كل .
  26. نظارت بر اداره امور حمل و نقل و انجام تعميرات و نگهداري بهينه وسائط نقليه اداره كل .
  27. نظارت بر امور نگهباني و راهنمايي ارباب رجوع به واحدهاي مختلف .
  28. نظارت و كنترل حضور و غياب كاركنان و تهيه آمار و گزارشهاي لازم.
  29. نظارت بر انجام امور دبيرخانه اي اداره كل .