دستیار تنظیم نمایش
کنتراست +
متن بزرگتر
فاصله متن
توقف انیمیشن
مخفی کردن تصاویر
تغییر قلم
مکان نما
ارتفاع خطوط
بزرگ نمایی
اشباع رنگ
سیاه و سفید
بازنشانی تمام تنظیمات
24 آذر 1404
En | 
پاسخ کامل اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان‌ و بلوچستان به ۳۲ درخواست مردمی ثبت‌شده در سامانه ارتباط با وزیر راه و شهرسازی

 پاسخ کامل اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان‌ و بلوچستان به ۳۲ درخواست مردمی ثبت‌شده در سامانه ارتباط با وزیر راه و شهرسازی

سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پاسخگویی کامل اداره‌کل راه و شهرسازی این استان به ۳۲ درخواست مردمی ثبت‌شده در سامانه ارتباط با وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
شنبه، 15 آذر 1404 | Article Rating

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، مطهره جهانی سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان از پاسخگویی کامل به ۳۲ درخواست ثبت شده در سامانه ارتباط با وزیر این استان تاکنون خبر داد و گفت: این سامانه با هدف ایجاد بستری شفاف، سریع و بی‌واسطه برای ارتباط مستقیم مردم با وزیر راه و شهرسازی راه‌اندازی شده و امکان طرح مسائل، مطالبه خدمات و ارائه پیشنهادها را در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن، راه، شهرسازی و دیگر امور مرتبط فراهم می‌کند.

وی ادمه داد: پس از ثبت درخواست‌ها، موضوعات به‌صورت سیستمی به اداره‌کل استان مربوطه ارجاع می‌شود و فرآیند رسیدگی، پیگیری و پاسخ‌دهی توسط ادارات ارتباطات و اطلاع‌رسانی استان‌ها انجام می‌گیرد که با تاکید بر اهمیت اعتماد و مشارکت مردمی تاکنون تمام پیام‌ها و درخواست‌های اخیر با دقت بررسی شده و نتیجه رسیدگی به اطلاع درخواست‌کنندگان رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: این اداره‌کل همچنین بر تداوم رویکرد پاسخگویی و تسهیل ارتباط مردمی تاکید و آماده دریافت و پیگیری مستمر مطالبات شهروندان از مسیرهای رسمی و الکترونیکی است.

تصاویر
  • پاسخ کامل اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان‌ و بلوچستان به ۳۲ درخواست مردمی ثبت‌شده در سامانه ارتباط با وزیر راه و شهرسازی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجو

برچسب ها

گروههای خبری

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.