به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان، عطاء اله اکبری بر ارتباط دو سویه با شهروندان تاکید کرد و افزود: ارتباط دو سویه چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از مهمترین ویژگی های ارتباط مردمی است که در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.
گفتنی است در ادامه سلسله ملاقات های مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با شهروندان محترم، برنامه ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مورد نظر آنان امروز پنجشنبه مورخ ۲۲ مهرماه جاری در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.
در برنامه ملاقات مردمی این هفته، تعداد ۱۰ نفر از شهروندان، مسائل، مشکلات و درخواست های خود در حوزه های املاک و حقوقی، شهرسازی و معماری و مهندسی و ساخت در حضور مدیر کل مطرح کردند و با توجه به موضوعات و درخواست های مردم، دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی به مسئولین مربوطه صادر نمودند.